Shop Mobile More Submit  Join Login
THIS IS SILENT HILL by ZerachielAmora THIS IS SILENT HILL by ZerachielAmora
I know the joke has been done to death. I get it. However, I've seen this said on the particular Silent Hill 2 cutscene video on Youtube, but not drawn yet. So I did it.

So yeah, James and Pyramid Head from SH2. That's about it. :XD:
Add a Comment:
 
:iconlordblacktiger666:
LordBlackTiger666 Featured By Owner Apr 13, 2017  Student Digital Artist
:rofl:
Reply
:iconfalloutdog3:
FALLOUTDOG3 Featured By Owner Sep 6, 2015
THIS IS SILENT HILL!
Reply
:iconhenryseville:
Henryseville Featured By Owner Sep 1, 2015
XD
Reply
:iconcrowbrandon:
crowbrandon Featured By Owner Aug 18, 2015  Professional Digital Artist
ahhahahaah great!!!
Reply
:iconhikarimun:
hikarimun Featured By Owner Jul 31, 2015
ROLF !!!!!!!!! 
Reply
:iconprototypejackx:
PrototypeJackX Featured By Owner Jan 27, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Pretty damn funny I have to say.
Reply
:iconbleachfanfiction:
bleachfanfiction Featured By Owner Jan 16, 2015  Student Digital Artist
THIS IS SPARTA
Reply
:iconsuperawesometacoman:
superawesometacoman Featured By Owner Jul 25, 2015
No, this is Patrick.
Reply
:iconstygianvoiddragon:
StygianVoidDragon Featured By Owner Apr 11, 2015
fuc*.' bi/*
Reply
:iconlivithefighter:
LiviTheFighter Featured By Owner Nov 9, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hehhheheh
Reply
:icondj-cerberu2:
DJ-CERBERU2 Featured By Owner Sep 8, 2014
lol. You're not in Kansas anymore
Reply
:iconxekrom:
Xekrom Featured By Owner Sep 1, 2014
HA!006 - :lawl: 
Reply
:iconfishingamna:
fishingamna Featured By Owner Jul 7, 2014
bahahaha awesome!
Reply
:iconoutlawcazt:
OUTLAWCAZT Featured By Owner Jun 16, 2014  Hobbyist General Artist
I lol'd
Reply
:iconfwuthirty6:
FWuThirty6 Featured By Owner Feb 21, 2014
Pyramid Head needs his own game.
Reply
:iconlivithefighter:
LiviTheFighter Featured By Owner Dec 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
THIS IS EPIC!!!!
Reply
:iconimtheslenderhunter:
imtheslenderhunter Featured By Owner Oct 22, 2013
madness? THIS IS SILENT HILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconloncho130:
Loncho130 Featured By Owner Oct 16, 2013
Epic xD
Reply
:iconofficeryaoi:
OfficerYaoi Featured By Owner Sep 23, 2013  Student Digital Artist
amazing XD 
Reply
:iconthebombsahead:
TheBombsAhead Featured By Owner Sep 20, 2013
Priceless! XD
Reply
:iconsomethingface46:
somethingface46 Featured By Owner Sep 1, 2013
I have started playing this game, realizing how I should put it on a harder difficulty.  I do love how there are different tiers of challenge for puzzles too.  A great PS2 game thus far :)
Reply
:iconjudasmonster:
judasmonster Featured By Owner Aug 2, 2013
Pyramid head RULES!!!!!
Reply
:iconcodyotaku:
CodyOtaku Featured By Owner Jul 25, 2013
i know how he feels, i played the game and i just said "PYRAMID HEAD YOU DAMN TROLL!"
Reply
:iconnadzescapade:
NadzEscapade Featured By Owner Jul 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
EPIC! 
Reply
:iconultronakuma:
UltronAkuma Featured By Owner Jul 3, 2013  Hobbyist Writer
:iconspartaplz: Fuck yeah!!!
Reply
:iconzeldatheswordsman:
ZeldaTheSwordsman Featured By Owner May 15, 2013
Knife handle's a bit off.
Reply
:icongothicundead101:
GothicUndead101 Featured By Owner Apr 22, 2013  Hobbyist Photographer
PH is always doing something to James
Reply
:iconlittleangelwolf:
LittleAngelWolf Featured By Owner Apr 21, 2013
lmao thats pure epicness [link]
Reply
:iconmaiki-n-slash:
Maiki-n-Slash Featured By Owner Apr 17, 2013
lol Good one.
Reply
:iconfox-hime:
FOX-hime Featured By Owner Apr 7, 2013  Hobbyist Traditional Artist
haha so funny its awsome
Reply
:iconmasterseph:
MasterSeph Featured By Owner Apr 4, 2013
lol
Reply
:iconpyramidheadgirl123:
Pyramidheadgirl123 Featured By Owner Apr 2, 2013
I showed this to my friend and the first thing she said was THIS IS SPARTA!
Reply
:iconmaskotaxd:
maskotaxd Featured By Owner Apr 2, 2013
jajajaj
Reply
:iconhazardsfury:
Hazardsfury Featured By Owner Mar 7, 2013
Haha this is really funny!

I recently featured this on my Silent Hill Facebook page and Twitter

Facebook - [link]
Twitter - [link]

I was wondering if I can have your permission to display it on our website when we go live?

Of course I'll give you full credit and even link back to your DeviantArt
Reply
:iconzerachielamora:
ZerachielAmora Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
So long as you give credit, I don't mind.
Reply
:iconhazardsfury:
Hazardsfury Featured By Owner Mar 7, 2013
Yeah I will. I'll link you to it, as soon as it's up
Reply
:icondax79:
Dax79 Featured By Owner Feb 28, 2013  Hobbyist General Artist
Good fun! Great pic!! :)
Reply
:iconbubblegumsalguero:
BubbleGumSalguero Featured By Owner Feb 26, 2013  Hobbyist Artist
LOL!!!
Reply
:iconsquishypurplegoop:
SquishyPurpleGoop Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist General Artist
*stands back up* I AM ONE INCH AWAY FROM YOU YOU DON'T HAVE TO SCREAM!!! *kicks pyramid head*
Reply
:icondemonicarmesi:
DemoniCarmesi Featured By Owner Feb 14, 2013
Great!
Reply
:iconphantasien:
Phantasien Featured By Owner Feb 8, 2013
Having just got to this part I should say this make me laugh way too hard...
Reply
:iconselenew:
Selenew Featured By Owner Feb 3, 2013
This is just too awesome XD
Reply
:iconpsychosityc:
Psychosityc Featured By Owner Feb 1, 2013
Dafuq?! :rofl:

10/10 man! XD
Reply
:iconawsomephantom1:
awsomephantom1 Featured By Owner Jan 14, 2013
ahhhh yuuuuppp!
Reply
:iconastoriapl:
AstoriaPL Featured By Owner Jan 6, 2013
This is best moment in game i love that art :D
Where is Mary?
Mary?
THIS IS SILENT HILL!
Reply
:icong218:
g218 Featured By Owner Dec 26, 2012
TONIGHT! WE DINE, IN HILL!!!!!
Reply
:iconjazzy-nokusis:
Jazzy-Nokusis Featured By Owner Dec 10, 2012  Hobbyist General Artist
Me Rikey <3 hahahahahaa
Reply
:iconatarixle:
atarixle Featured By Owner Nov 8, 2012
I like it :D
Reply
:iconlanne09:
Lanne09 Featured By Owner Nov 1, 2012  Student Artist
Absolutely epic!
Reply
:icondistilledwasteland:
Distilledwasteland Featured By Owner Oct 27, 2012  Student Artist
This is madness!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 20, 2011
Image Size
250 KB
Resolution
1100×707
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
14,351
Favourites
841 (who?)
Comments
136
Downloads
146

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×